2011. február 6., vasárnap

Ne tárold bringád az MSZP székházához láncolva

Pláné, ha Nagy-Magyarország matricával van dekorálva.
Bringabáró:

forrás: bigoo.ws
Levelezek az MSZP-vel, hallod baszom, sohasem gondoltam volna, hogy ez előfordulhat, elégé egyoldalú kommunikáció, ők írtak és szerintem nem várnak választ, szóval néhányszor lekötöztem a bringámat a villámhárítójukhoz, paranoid komcsi banda, tehát működnek azok a kameráik, nem lopják el a rászorulók a biciklim, gondoltam én, szép bicikli, teleragasztva nagymagyarországos matricával, 2004 decemberében nagymagyarországos lettem, elég volt Gyurcsány uszítását meghallgatni a határon túli magyarok ellen, közben nyomta a fasisztázást is, ártani nem árthat, gondolta, nyomta a frászt a panelprolikba, Gyurcsi szerint külföldre szakadt magyarok ellen uszítani kóser, ráadásul bevetette a Baloldal Mindent Vivő SzuperFegyverét, a fasisztázást, a ripacs a Fő Zsidóvédőt alakította, aki megállítja a hejhitlerező rohamosztagosakat, sikerült is jól felhergelnie a fél országot, szorgos szájmenésének köszönhetően a tolvaj és az antifasiszta egymás szinónimája lett, már a számtechblogok kommentelői is zsidóznak, a zsidók meg maguk alá paráznak, kösz, Gyurcsi, te aljas faszarc, remélem, hogy sokáig fogsz élni, lehetőleg a sitten, ahol az összes zárkatárs szerelmes lesz beléd, szóval a MSZP székháznál tároltam a bringám, hogy valami hasznom is legyen ezekből a tolvaj parazitákból, kár, hogy nincsen bringatárolójuk, csak a hatalmas luxusautók terpeszkednek a székházuk előtt, bár némelyik zsírosparaszt elvtárs már próbál alkalmazkodni a XXI. századhoz, mond valami zöldes-taknyos blablát a fenntartható fejlődésről, közben fingjuk sincs, mire gondolt a szövegíró, szóval nagymagyarországos bringa az MSZP székházához láncolva, oszt harmadik napig bírták a büdösök, levél várt a csomagtartómhoz celluxozva, tessék:

juhé, végre írt nekem az MSZP

cím: 1066 Budapest, VI. Jókai utca 6. Tel.: 1/210-0041. Fax: 1/333-97-04



4 megjegyzés:

asztrov írta...

Hát, öreg, én még ki is szúrtam volna a gumid, a nagy paraszt rántotthúsországos térképpel együtt. Ekkora gyökér, mint te, megérdemelted.

Klapanciusz írta...

gondolom, a baratnod is a kicsit szereti. Remelem, hogy az egesz familiaddal egyutt elcsatolnak az ukranok, te faszarc

Domján Tibor írta...

http://www.facebook.com/dopemantv?ref=ts#!/notes/domjan-tibor/lekapcsoltak-a-hirhatter-multimediat-mert-feltarja-a-buncselekmenyeket/200488709961885

ha szabad ezt így ideilleszteni..

... írta...

örvendezzél, hogy nem küldtek Recskre