2013. október 31., csütörtök

Urbex a Várban 3: a Honvéd Főparancsnokság kovácsoltvas kapuja

A rácsokat olcsóbb kicserélni, mint felújítani. Mindjárt jön Ráday városvédő bácsi a kis furgonjával és eladja nem kevés pénzért azokat a csúnya, rozsdás, de eredeti vasakat az autenticitásra fogékony hollandoknak...




























kapcsolódó: Urban Exploration: Honvéd Főparancsnokság, Dísz tér (I. rész)
Horogkereszt, sátánizmus, hermafrodita, Dávid-csillag: a Honvéd Főparancsnokság kétszintes pincéje (Urbex a Várban 2)

2013. október 30., szerda

A Brit Nagykövetség: előtte-utána

A paraolimpiára azé' összekapták magukat.

Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királyság Nagykövetsége, Budapest






Brit Nagykövetség, Budapest, Harmincad U. 6

2013. október 29., kedd

Gerillamarketing: morissonsliget.hu, biztositoalkusz.com

Hogy ne csak Simicskáé legyen a köztér: illegális, de olcsó hirdetési forma a molinó.
A háttérben egy régebbi, megrongált próbaszekerce.
Lelőhely: Lágymányosi híd




2013. október 28., hétfő

Bréking Nyúz: a Báthory utcai Aldi biztonsági őrei jó fejek

Cigiző, nagydarab csávó látván, hogy tároló hiányában szimplán a falnak támasztom a bringám, javasolja, h inkább vigyem be az előtérbe, mert egyrészt szabad, másrészt biztonságosabb. Sőt (ááááá, ilyen nincs és mégisvanIsten), felajánlotta, hogy lakatot is ad: ekkor lábadt a szemem könnybe, mint Vadai napinapija Gyurcsány láttán.


Ilyen is van Magyarországon, Európa beteg részén, az öngyűlölő hörgmetálosok barakjában. Köszönöm. Talán mégsem vándorolok ki végleg Szlovákiába.

 Budapest, V. ker., Báthory u. 8.

De a Lomeé mustár ettől még szar.



Programajánló: Stukker a Mixartban november 8.-án

Friday, November 8, 2013

MIXART Garden
VII.KER.SIP UTCA 4., Budapest, Hungary, 1074

Vécsi Tibor: ének
Szalay Péter: gitár, vokál
Dudás Zsombor Koala: ütőhangszerek, gitár, vokál

Eccerű dalok a Vadnyugatról

facebook


Vécsi Tibor,  Szalay Péter,    Dudás Zsombor Koala

hallgass Stukkert

Napi Schiffer: "hiszteroliberális" :D

„Kiafaszt akarnak ezek nyalogatni?" (Kálmán C. György) Annyira vicces, ahogy a hiszteroliberális értelmiség rasszizmust kiált a székelyföldi autonómia kapcsán. A kérdés amúgy jogos és jó helyre is címezték: azoknak, akik amúgy még mindig ennek az ejrópéer "szürkeállománynak" akarnak megfelelni. (facebook)

Mihály Kálmán: Ez ugyanaz a Schiffer András, aki

- szenvedélyesen érvelt a kettős állampolgárság ellen
- véleményét (legalábbis 2009-ben) fenntartotta
- alig fél éve azt nyilatkozta, hogy "Ebben a tekintetben további gondolkodásra van szükség a magyar politikai elit részéről, hogy a kettős állampolgárság és a külhoni választójog, valamint az autonómia ügye hogyan egyeztethető össze Kárpátalján és a többi szomszédos országban."
- és akinek a pártprogramja 228 oldalon keresztül egyszer sem találta fontosnak megemlíteni a határon túli magyarokat? 

LOL 

http://www.indy.media.hu/node/5969

http://vilag.transindex.ro/?cikk=9358&nyomtat=1


http://lehetmas.hu/upload/9/9/201003/LMP_Program_2010_1.pdf


Navégre valaki(k) odabasztak a fideszes rákmaffiának

444.hu:
Legalább négy dohányboltot is összefirkáltak éjjel.



Dohányboltokat rongáltak éjjel Budán
Naphegy tér. fotók: MTI

Az I. kerületben egy, a XII. kerületben három dohányboltra került felirat.



Dohányboltokat rongáltak éjjel Budán
Királyhágó tér


Ahány trafik, annyiféleképpen sikerült leírni a maffia bojkott feliratot. Az egyik trafikról két kamerát is levágtak és elvittek – írja az MTI.
kapcsolódó: Országos Dohányossztrájk! Nem szívom a Fideszét! Nemnemsoha!

CSATLAKOZZ!!!!


a leszokás a civil ellenállás új formája: inkább a rákmaffia forduljon fel

Kampányplakát: a Jobbik az MSZP plakátcégét gazdagítja?



Közterületi reklámcégeknél dolgozó, névtelenséget kérő források szerint korábban is voltak arra példák, hogy politikai kötődésűnek tartott cégek az átlagosnál több állami megrendeléshez jutottak. Az kiderül a birtokunkba került adatsorokból is, hogy 2009-ben a Szerencsejáték Zrt. óriásplakátjainak egy jelentős része (az egyik táblázat szerint 1751-ből 970) a Hungaroplakát nevű cég felületein jelent meg, amelynek tulajdonosa az ESMA Zrt. Ezt a céget arra hivatkozva szokták MSZP-közeliként emlegetni, hogy 2002-től másfél éven át a baloldali Népszava tulajdonosa volt, illetve hogy a vállalatot sokáig vezető Bleuer István személyesen jó viszonyt ápol a szocialisták pártigazgatójával, Puch Lászlóval. Bleuer erről a kapcsolatról a Figyelőnek idén februárban azt mondta, hogy valóban szokott például kártyázni Puchhal, de hozzátette, hogy vannak fideszes kötődésű kártya-, illetve teniszpartnerei is. (origo.hu)

2013. október 27., vasárnap

Az Ön Esti Gyűlöletadagja: az Együtt 2014 fészbukkos oldalról

Miért olyan seggfejek a magyarok?
Miért olyan seggfejek a magyarok?

Tóth János Én is magyar vagyok de nem megyek állampolgárságot kunyerálni hogy beleugassak más ország belügyeibe!!!!
Like · Reply · 339 · Yesterday at 3:10pm
Hide 47 Replies

Szücs Imréné Nagyon helyesen teszed, mert nem itt élsz és nem tudhatod pontosan az itteni körülményeket, " lakva lehet megismerni egymást"
Like · 13 · Yesterday at 3:24pm

Mara Bregovics Tisztellek, Tóth János!.... bár nem szorulsz rá a tiszteletemre, szerintem!
Like · 11 · Yesterday at 3:28pm

Tóth Tamás Ne döntse el helyettem egy szarházi sem,hogy ahova tartozom,az nem nemzeti oldal.Nem kell ahhoz a fidesz,sőt talán ki kéne számolni,az elmúlt pár évben ki okozta a legtöbb kárt a nemzetnek...
Like · 18 · Yesterday at 3:30pm

Endre Gujdár Ostobák! Akikről ti beszéltek, azok nem tehetnek róla, hogy nem "itt" élnek! Költözés nélkül kerültek külföldre. Az állampolgárságot pedig nem "kunyerálják", hanem visszakapják. Egyszer már az övék és szüleiké volt, hiszen magyarok.
Ha nem lenne közös szülőföldünk, az kívánnám, nyilvánítsák holnaptól a tiéteket mondjuk Szerbiának, vagy Ukrajnának!
Aztán megnézzük, akkor hogyan beszéltek!
Like · 21 · Yesterday at 3:35pm

Zoltán Gonda gujdár fiam, tudod kinek köszönhető, hogy Magyarország elvesztette a területe kétharmadát? Na, kinek? A korabeli agresszív, nagyképű, problémákat kezelni képtelen jobboldalnak. Ma ezeket a hulladékokat másolja a jelenlegi jobboldalnak csúfolt politikai zacc.
Like · 56 · Yesterday at 3:45pm · Edited

Tóth János Tisztelt Gujdár Úr! akkor is tartom magam ahhoz amit írtam!!!
Like · 20 · Yesterday at 3:47pm

Tóth János Tudod az
Like · Yesterday at 3:48pm

Tóth János Tudod a nagymamám ERdélyből jött átt de egyszer sem kérte vissza a román állampolgárságot!!! Mert Úgy volt vele hogy nem szol bele olyanba amihez semmi köze és nem laki
Like · 24 · Yesterday at 3:50pm

Tóth János és nem lakik ott már ezer éve.
Like · 8 · Yesterday at 3:50pm

Erzsébet Sárosiné N Gujdár Úr! Az édesapám Körösgyéresen(román nevét nem tudom) volt vasutas, úgy menekültek, ahogy zárták a határt, a "honfi " társak mindenüket ellopták, mire ide békés megyébe éetek. Aki akart az jött és itt kezdett új életet. Aki maradt magára vessen, és maradjon ott ahol van!!
Like · 23 · Yesterday at 3:57pm

Kovács Péter Na igen én sem szívesen látom a külföldi szavazóinakt.Komolyan Az e14 támogatjha őket nem ítéli el,hogy idejön x százezer emebe dönteni aki nem is él itt??!!!!Nem kell ide szavazás minden ország kizárólag az elszakított területekről és ott is csak onnan ami nem uniós ország küldjön egy képviselőt és kész.A többi elszakítot de unios területen élő testvérünk meg szépen költözzön ide lehetősége megvan adózzon ide minimum 5 éviég éljen itt bizonyítottan 5 évig és azután szavazhasson.
Like · 21 · Yesterday at 4:14pm · Edited

Katalin Gerecsné Rozgonyi Az én nagymamám is Erdélyből jött. Családjuk annyira szétszakadt, hogy a 4 testvér 3 országban telepedett le. Aki maradt Romániában, román férjjel, románnak vallotta Magát, a nagymamám itt Magyarországon telepedett le, 2 másik testvér Amerikáig futott, és haláláig magyarnak vallotta Magát. De egy közös volt bennük, mindenki ott szavazott, ahol élt, mert ott ismerte azokat, akire leadta a voksát. Nincs azzal baj, ha valaki újra magyar állampolgár is, de az, hogy Ő határozza meg azt, hogy Magyarországon élőket ki irányítsa, az enyhén szólva is fából vaskarika! Az viszont biztos, hogy jó lehetőség a választás elcsalására. Az Angliában élő magyarok (kb 500.000-en) menjenek a Magyar Követségre, de Erdélyben Juli néni borítékban felviheti Kolozsvárra az egész falu szavazatait. Ez vicc, vagy inkább.... Más: remélem egy erdélyit sem sértettem meg, imádok ott nyaralni a rokonaimnál, szuper, becsületes emberek. Nagyon szeretem Őket. Szerencsére egyiknek se jutott eszébe, hogy elmenne szavazni. Elég Nekik a saját vezetőjük!
Like · 33 · Yesterday at 4:23pm

Péter Prucz Endre Gujdár! Nincs bajunk az erdélyi magyarokkal. Sőt! De nem itt fizetnek adót, nem itt szenvedik el a mindennapjaikat... Nem itt élnek! Ezért ne szóljanak a mi dolgainkba. És szerintem te vagy az ostoba, hogy ha ezt nem tudod megérteni! Pedig ehhez egyetem sem kéne!
Like · 29 · Yesterday at 4:41pm · Edited

Eva Gyulai Külföldön élő magyarként azokkal értek egyet, akik azt mondják, azok szavazzanak akik otthon élnek, mert ők viselik a választás következményeit. Magyarként lehet és van véleményünk kinek ilyen, kinek olyan, de a döntés jogát hagyjuk meg azoknak a honfitársainknak, akiknek az életét befolyásolja a választás, ne akarjunk a fejük felett a sorsukról kívülről dönteni.
Like · 37 · Yesterday at 4:46pm

Endre Gujdár A sok" okos" azt figyelmen kívül hagya, hoyg az anyaország politikája, tehát a parlament döntései az ő életükre is igen komoly kiahtással van. Tehát a saját sorsukról szavaznak. Innentől kezdve miről beszélünk?
Like · 2 · Yesterday at 4:54pm

Annie Hol Nekem az allampolgarsaggal semi bajom, ha idetartoznak akkor oke, de amig nem itt elnek , nem itt adoznak, nem itt nyogik ennek a kormanynak a tetteit , a szavazati jogot ne gyakoroljak. A magyarsagukkal meg tenyleg nincs baj...miert is ne?
Like · 23 · Yesterday at 5:00pm

Lajdi Klára Nem láttam egyetlen kunyerálót sem. Nemes lelkű, tiszta tekintetű eskütevőket pedig sokat. Talán magának kellene leadni a magáét.
Like · 6 · Yesterday at 5:12pm

Eva Gyulai Annie Hol: igy igaz! Én is magyar állampolgár vagyok és egyáltalán nem sértenek a tiéddel azonos vélemények. A döntés joga, a szavazás legyen azé, aki otthon él, mert a saját sorsukról nekik kell dönteni és nem kívülről a fejük felett.
Like · 15 · Yesterday at 5:13pm

Eva Gyulai Endre Gujdar: milyen kihatással? Esetleg valamilyen kedvezményeket ad e a kormány a hazai adófizetők pénzéből a szavazatokért cserébe? Nincs akkora "kihatással" mint amekkora hatással van azok életére akik otthon élnek. Hazáját, honfitársait szerető ember nem szavaz kívülről hanem tiszteletben tartja az anyaországban élő választók akaratát és nem akar dönteni az életükről.
Like · 27 · Yesterday at 5:48pm · Edited

Tilda Szöllősi Teljesen egyetértek Évával. Aki nem itt él, nem itt adózik, nem érzi saját bőrén a jelenlegi politikai elit megnyomorító intézkedéseit milyen jogon szól bele az életünkbe? Jöjjön ide, éljen itt, és akkor majd lehet beleszólása a dolgainkba, addig csak kibic, akinek semmi sem drága.
Like · 16 · Yesterday at 5:30pm

Zoltán Gonda Rule number one: a fideszes az utolsó töltényig védi az agyhalott vezére mániáját, nem számít, mekkora baromság.
Like · 14 · Yesterday at 6:17pm · Edited

Ilona Farkas Más országban nem hogy - nem etetnék, itatnák, szállítanák és fizetnék az alkalmi beugró választókat, szavazókat, békemeneteseket..hanem haza zavarnák az ilyesmire vetemedőket. Minden ország a saját polgáraira bízza a választásokat - Magyarországon nem....ide jöhet mindenki, választani, nyugdíjért, ingyenes orvosi ellátásért, alkalmi szavazásért..
Like · 16 · Yesterday at 6:05pm

Détári József én se megyek oda szavazni,. pedig szívem hazahúz. De itt élek és nem szavazok ott! Ez értelmetlen. Mi változna ha átmennék szavazni? Mi közöm hozzá, hogy ki vezeti ott az országot? Mi? Mi? Mi?
Like · 10 · Yesterday at 6:33pm

Imre Lovasi Sokan köszönettel veszik ezt a bejegyzésedet, én gratulálok emberséges gondolkozásodhoz !
Like · 5 · Yesterday at 6:51pm

Tajtiné Marika Az anyai nagyszüleim 1920-ban menekültek Erdélyből. Kedves magyar testvéreink ne akarjatok nekünk rosszat, semmi érdekért sem. 1989-ben én és sok magyar gyüjtött az erdélyi magyaroknak. Mi nem vagyunk felelősek Trianonért. Gondolkodjatok.
Like · 7 · Yesterday at 6:55pm

Ica Papp én úgy gondolom hogy a határon túli magyar testvéreinknek van annyi rálátásuk a magyar helyzetre hogy nem jönnek szavazni biztos vagyok abban hogy nem akarnak nekünk rosszat
Like · 3 · 23 hours ago

Kenéz Endre Zoltán Egészen gyurcsányi sötétség honol itt az EGYÜTT oldalán is a hazafiság, magyarság és állampolgárság kérdésében.
Szégyen, hogy ilyen nemzetárulók élnek hazánkban!
Like · 3 · 23 hours ago

Olga Gróf Néhányan nem tudják és/vagy megérteni, nem önmagában az állampolgársággal van probléma. Hanem a szavazati joggal. Nagyon jó normális hozzászólásokát olvasni, hogy mindenki szavazzon ott, ahol lakik. Úgy gondolom, hogy fordított helyzetben én sem szavaznék, mert nincs jogom beleszólni a másik életébe.
Like · 7 · 23 hours ago

Eva Fülöp Kenez!!!Ezen az oldalon te vagy a kakukktojas!!!
Like · 9 · 23 hours ago

Attilane Isó Sajnos jönni fognak szavazni, mert kaptak pénzt, segítséget beiskoláztatás címen, és hálából gondolom jönnek. Tisztelet a kivételnek. Ha nem jönnek, akkor milyen borítékban lehet leadni a szavazatokat? Vagyis kiknek a szavazata lesz a borítékokban?
Like · 1 · 23 hours ago

Boga Csaba Attiláné te ezt honnan veszed,hogy pénzt kaptak,és jönni fognak?? Valaki elolvasta a választási törvényt? Tudjátok a külhoniak ,hány képviselőt szavaznak?? Ha nem megsugom: Kettőt,a 380bol,az nem dönt semit,csak szimbolikus,nem az lesz a mérleg nyelve!!!!
Like · 21 hours ago · Edited

Boga Csaba Mocskos ballibis doktrina,mint 2004ben,hogy jönnek majd a románok nyugdijért...stb. Ébredjetek már fel,a külhoni magyarok is magyarok,és sokat köszönhettek nekik,hogy egyáltalán még van magyar nemzet.
Like · 5 · 21 hours ago

Tamás Horváth Hát igen. Többek közt ezért nem kerülhetnek többé a hatalom közelébe sem a "baloldaliak". Ha legalább baloldaliak lennének.
Like · 2 · 21 hours ago

Boga Csaba Ne feledjétek az erdélyiek,nem hajoltak meg a töröknek sem de lemondtatuk róluk a románok javára,most meg jár a mocskos pofátok,hányíngerem van tölletek...
Like · 2 · 21 hours ago

Lajos Horváth Nap mint nap látom, mennyi sötét elme van ebben az országban, és sajnálom, hogy 99%-ban mind jobboldali érzelmű. Drága jobbos honfitársaim, mi a frászért nem lehetett az állampolgárságot úgy adni, hogy azzal ne járjon együtt a szavazati jog? Ha én románként világéletemben Magyarországon élnék, nekem nem lenne pofám beleszólni a romániai dolgokba. Hiszen nem ott élek, nem oda adózok, stb... Miért olyan nehéz ezt felfogni egy Fideszesnek?
Like · 5 · 20 hours ago

Barna Boga Mar pedig szavazni fogunk ha tetszi ha nem:)!!
Like · 4 · 19 hours ago

Tamás Horváth ://www.szekelyhon.ro/.../csikszek/meneteles-az-autonomiaert

Menetelés az autonómiáért
www.szekelyhon.ro
Több mint 150 ezer székelyre számítanak a Székelyek Nagy Menetelésén a Bereck és...See More
Like · 1 · 19 hours ago

Varga Béla Vannak olyan magyar állampolgárok,akik nem fideszesek...Vannak olyanok,akik szégyenlik hogy magyarok...és vannak olyanok,akiket itt szült meg az édesanyjuk,és magyarok lettek,vagy lettek külhoniak,úgy hogy a fejük fölött átrendezték a határokat,pedig ki sem mozdultak a falujukból.Vannak azonban olyan primitív istenverte magyarok is,akik olyan családba születtek,akik elődei igen nagy valószínűséggel nem magyarok voltak,csak a betelepítések során keveredtek ebbe az országba.Aztán két-három generáció után nagy pofával kijelentik,hogy "Én is magyar vagyok de nem megyek állampolgárságot kunyerálni hogy beleugassak más ország belügyeibe!!!!"--Ennek a nyomorult magyarnak a neve igen beszédes: TÓTH János.Nem véletlen a közmondás,"fogadd be a tótot,kitúr a házadból".Na ez a szar alak éppen erre jó példa....
Like · 3 · 18 hours ago

Varga Béla -----Lajos Horváth figyelmét felhívnám arra,hogy Románia 1862-ig nem is létezett,amikor Erdély már évszázadok óta a Magyar Királysághoz tartozott.Nagyon nem vitatnám el az ottélő magyar szülők magyar gyerekeinek magyarságát,és jogát abban a szavazásban,amelyben csak azt "honorálják" a mindenkori kormánynak,hogy hogyan teljesítette a velük szembeni alapvető kötelességét,vagyis az összmagyarság valamennyi tagjáról való gondoskodást.És az,hogy adózik-e vagy nem,az nem lehet kérdés,hiszen nyilván abba a közösségbe fizet,ahol él,ahonnan a közellátást kapja.Vagy ha ide fizet szavazhat? Pénzért már beleszólhat az ország ügyeibe?Csak nem így van?Ráadásul mit kezdjünk az itthoni adót nem fizetőkkel,nekik lehet szavazniuk annak ellenére hogy nem fizetnek?Gondolom már leesett,nem az adófizetés árán lehet szavazati joghoz jutni...Ha így volna,nem szavazhatnának a közellátottak,a segélyen élők,a tanulók,és a nyugdíjasok sem.
Like · 4 · 18 hours ago

Boga Csaba Varga Béla nálad a pont!!!
Like · 1 · 18 hours ago

Varga Béla A pont elsősorban azoknál van kedves barátom,akik 93 éve lettek külhoniak,de még az unokáik is szebben beszélnek magyarul,mint az itt hozzászóló primitív bentlakók többsége...
Like · 3 · 18 hours ago

Kovács Gábor Géb Gonda, te mitől vagy ennyire "okos"?
Like · 18 hours ago

Boga Csaba Már elegem van a külhoniak mocskolásábol,sok sötét ballibis,aki elhiszi,hogy külhoniak szavazatán múllik,hogy megbukik vagy nem a kormány,hisz csak kettő képviselőt juttatnak azok a külhoniak,akiknek nincsen Magyarországi lakcime. És két mandátumon nem fog mullani ki nyer,hisz az lehet független jelölt is ,akár baloldali is,miért veszik ténynek a FIDESZre szavazunk? De tudom miért gondolják azt a politikusaitok,mert 2004 mocskos kampányt folytattak a külhoni magyarokkal szemben.Ezért gyülöljük őket. Sajnos ők a nemzetmegosztók,sőt ahogy látom egymást is marják rendesen. Esélyük sem lesz a változásra. Mert ha változás lesz az csak roszírányban lenne,el felejtettétek,2010 előtt csak IMF hitelből gazdálkodtak? Olyankor mikor válság sem volt,legtöbb unios felzárkozási pénz jött be,mégis csőd szélén volt az ország? Arra gondoltatok,bárki is lesz hatalmon az vissza kell fizesse a hiteleket? Feltételezzem,ha ti hitelt vettetek fel,házra autóra,azt törlesztitek,mert muszály. És nem a szomszédot okoljátok,mint a politikusok teszik akik a hibát a külhoniakban keresik,mikor tudják,hogy ők qurták el,nem kicsitt. De kell egy bünbakk,tipikus komcsi mentalitás.
Like · 11 hours ago

Béla Kotány Előre magyarázzák a buktát!
Like · 1 · 7 hours ago

Boga Csaba Erkölcstelen komcsi,, gátlástalan rablók 8 évig uralkodtak... azt hiszik, megint elkezdhetik népnyomorító tettüket, hát tévednek!!! Hiába pénzelik őket külföldről, hiába ad Ron Werber tanácsokat...
Like · 1 · 6 hours ago

Antal Szénás Tóth János, örülök, hogy nem megy más ország ügyeiben beledumálni, de tudja több 10 ezerre rúg azoknak az izraeli állampolgároknak a száma, akik kettős állampolgárok és a választásokra mindig elutaznak Magyarországra és biztosan a baloldalt támogatják. Ők miért dumálhatnak bele Tel Aviv-ból vagy Jeruzsálemből ami Hazánk sorsába? Na ameddig ők jöhetnek, addig az egyenlőség elve szerint hagy jöjjenek csak a Felvidék és Erdély, valamint a Délvidék magyarjai! Jöjjenek és szavazzanak!
Like · 1 · 4 hours ago

Bela Horvath vajh' meddig maradhat fenn egy gyűlöletre és uszításra épülő társadalom? Az MSZP-Gyurcsány a "románok", a Fidesz a hajléktalanok, a Jobbik a cigányok és zsidók ellen hergeli a jómunkásembereket. Azt hiszem, erre az országra ráférne egy pszichiáter, ha ilyen gyűlöletigény van az emberekben... Helyettetek szégyellem magam, ti nyomorult magyarok. Megérdemlitek a vezetőiteket
nem értem, hogy mi okozza a magyarokra jellemző lelki ferdeséget, ezt a gyűlölködési igényt, ezt az aljas lelki szükségletet, hogy valakibe belerúgjunk, cigányba, zsidóba, románba... és viceversa, össznépi szórakozás a nyálköpködő, hörgmetálos fröcsögés.. Pfúj, milyen aljas, beteg lelkű emberek vagytok, ti magyarok...

http://belvaros.blogspot.hu/...

Belváros, Budapest: vajh' meddig maradhat fenn egy gyűlöletre és uszításra épülő társadalom?
belvaros.blogspot.com
"A politikusok szervezett bűnözők, akik a pártoknak nevezett gengszterbandákba tömörülve egy egész ország kirablását tűzték maguk elé célként."
Like · Remove Preview · a few seconds ago



Balázs Nálhi Én is magyar vagyok , és soha sem leszek fideszes.
Like · Reply · 255 · Yesterday at 3:00pm
19 Replies · 9 hours ago

József Schlay Én is magyar vagyok.Megalázott magyar . Büszke csak akkor lehetek,ha ezt kormányt elzavarjuk végre.
Like · Reply · 17 · Yesterday at 3:31pm
5 Replies · about an hour ago

Ferenc Pisch én is így vagyok és szégyellem, és bánom,hogy annak előtte a FIDESZRE SZAVAZTAM!
Like · Reply · 15 · Yesterday at 3:45pm

Katalin Gerecsné Rozgonyi Szerintem ne okold Magad, volt, ami volt, én sajnos el sem mentem szavazni, mert szerintem nem volt kire, és ma ezért is hiheti Orbán, hogy 2/3-os többséggel lett megszavazva. De ez tényleg a múlt. Ma már látjuk, hogy mi történik, ha egy pártot akkora hatalomhoz engedjük jutni, amekkorát Orbán kapott. A borzasztó az, hogy olyan történelmi lehetőséget kapott, amilyet még senki (mondjuk a királyokon kívül) és visszaélt vele. Akik rá szavaztak, vagy akik "csak" tűrték (mint én), hogy ekkora hatalom összpontosuljon a kezében, nem hitték, hogy a saját és klientúrája zsebét fogja megtömni, és szónoki képességével még azok száját is képes betömni, akik sokkal rosszabbul élnek "hála" a népfelemelő intézkedéseinek. Nem hitték, hogy intézkedéseivel emberek tízezreit teszi tönkre, nem hitték, hogy saját kizárólagos irányítása alá vonja a "független" médiát, az iskolákat, stb. Csak a tisztánlátás végett: trafikmutyi, földmutyi, magánnyugdíjpénztár elvétele, takarék szövetkezet államosítása, stadionhalmaz építés, kis vonatot Felcsútnak akció, stb. Sajnos általános magyar mentalitás, hogyha valakit közvetlenül nem érint az intézkedése, akkor azzal már nem is foglalkozik. Az, hogy hány ember rokkan bele (Trafikos, földbérlő stb ) csak akkor érdekes, ha az Ő érdekeit sérti.
Like · 35 minutes ago



Gábor Steiner Nem először tette, hogy ellopott egy ünnepet, egy jelképet...a 2002-es választások előtt - ha jól emléxem, úgy február elején- elkezdték hordani a kokárdát, mint a polgári körök/oldal szimbólumát, amit csak vmikor májusban vettek le. Nem lepődnék meg, ha ezt jövőre is eljátszanák...:$
Like · Reply · 14 · Yesterday at 3:18pm · Edited
5 Replies · about an hour ago

Tóth János És magyar létemre nem árulnám az állampolgárságot hogy szavazatokat szerezzek!!!!
Like · Reply · 12 · Yesterday at 3:36pm

Magdolna Berecz Èn is MAGYAR vagyok de sohasem leszek fideszes! ! !
Like · Reply · 13 · Yesterday at 3:20pm
2 Replies · 8 hours ago

József Schlay A naptár szerimt 23.-a, a nemzet ünnepe .Ez esetben a katonák jelenléte indokolt volt.A beszéd viszont egy Fidesz nagygyülésre volt megirva,.A katonák jelenléte ez esetben erő fitoktatás.
Like · Reply · 10 · Yesterday at 3:33pm · Edited

Sarolta Sámson anni hol,ez mit jelent?nem tudni magyarul?
Like · Yesterday at 5:32pm



Kata Faludi-Orbán Na én magyar is vagyok sőt Orbán is de nem fideszes
Like · Reply · 22 · Yesterday at 3:19pm via mobile
2 Replies

Csaholyiné Éva Magyar vagyok, magyarnak születtem!! Az is leszek mindhalálig nem Fideszes.
Like · Reply · 10 · Yesterday at 5:22pm

Magdolna Süle Az állampolgárságot a fidesz , vagyis Orbán adja a kinti magyaroknak, hogy rá szavazzanak. Ezért vannak sokan minden demonstráció .Buszokkal utaztatják a népet, ezért lesz nehéz nekünk győzni a választásokon, mert már le van szervezve a szavazás. Miközben nálunk a gyerekek éheznek a kintiek különböző támogatásokat kapnak, pedig ők nem itt adóznak. Igy ugrasz, haragít bennünket össze a kintiekkel, dotálja őket niná, hogy rá fognak szavazni.
Like · Reply · 9 · Yesterday at 4:38pm
3 Replies

Szuromi Istvánné Viktor nem szeretlek.!Akkor én már nem vagyok magyar?
Like · Reply · 9 · Yesterday at 3:48pm
4 Replies

József Vida Tőből vágnám le a kezemet ha a fityiszre szavaznék véletlenül.
Like · Reply · 9 · Yesterday at 3:16pm
5 Replies · 4 hours ago

Erdős Ferenc Most vagytok felháborodva? Hiszen 2002 kora tavaszától ezt mondja mindig.
Vannak a magyarok, akik Orbán hívők, a többi valami az nem magyar. Orbán uram szerint.
Régi orbáni elv ez, nem mai. Kissé röhejes, mint a kitalálója.
Like · Reply · 8 · Yesterday at 3:11pm

Id Szücs László hülye azért nem vagyok...és fideszes sem...csak egyszerűen magyar...
Like · Reply · 7 · Yesterday at 3:53pm

Valeria Németh Soha fideszes nem leszek,de azért Magyar vagyok.
Like · Reply · 7 · Yesterday at 5:40pm

Pál Márton Én be nem teszem a lábam többet arra az álszent oldalra:)) most jártam ott:) Még hogy szeretetröl beszélnek:) ha ha ha
Like · Reply · 8 · Yesterday at 3:06pm

Agi Tundik én pedig akkor sem megyek fel annak az elmebetegnek az oldalára,ha fizettek érte...
Like · Reply · 15 · Yesterday at 3:06pm
5 Replies · 4 hours ago

Tóth László Magyar vagyok és fideszes!
Like · Reply · 16 · Yesterday at 4:03pm
6 Replies · 8 hours ago

Róbert Sárai Magyarországon születtem, Magyarországon élek ismerem hazám kultúráját történelmét Magyar vagyok és tisztelem őseim hagyatékát. Azért élek rosszul mert nem vagyok egyetlen Fideszes kutyának sem rokona, sem sógora, komája vagy puszipajtása. De én erre is büszke vagyok ! Orbánnak ès hazug tolvaj kormànyànak 2014-ben mennie kell.
Like · Reply · 7 · 10 hours ago via mobile · Edited

Sándor Tóth Én egy hazaáruló Magyar vagyok, mert a regnáló hatalmasságok szerint a baloldaliak hazaárulók. Büszkén árulom a hazámat azoknak akik vissza akarják kapni.
Like · Reply · 7 · Yesterday at 4:24pm
2 Replies

Tilesch György Én viszont magyar ember vagyok,Fideszes,és nem csak kinevezem magam.
Like · Reply · 6 · Yesterday at 5:22pm

Rozália Kovács Nagyon megsértett benneteket a Viktor! Jó hogy kibirjátok ti álnokok!Csak egy tized illem lenne bennetek, mint benne, nem mocskolódnátok állandóan mindenért!! Nem veszitek észre, hogy szórasem méltat benneteket!!!!!!
Like · Reply · 6 · Yesterday at 4:27pm via mobile
10 Replies · 51 minutes ago

Ádám Sümegi Érdeklődnék, hogy ennek meg mi értelme van??
Én sem szeretem a Fideszt, de magyar vagyok. Inkább tiszteletben kéne tartani mások véleményét.
A legnagyobb baj az, hogy se nyilvánosan, se az interneten nem tudnak úgy megnyilvánulni a magyarok, hogy a másikat ne sértsék meg.

Ha valamivel nem értünk egyet, akkor nem kell egyből a másiknak esni és a földig tiporni. Csak annyit kéne írni, hogy: "Nem értek egyet, mert..."

Fel kell vonultatni a tényeket és lehet vitázni. Vagy ezt annak idején nem tanították meg Nyelvtanból???

Egy kicsit kapjunk már észhez. Ne állandóan a másikat hibáztassuk, még akkor sem ha igazunk van. Inkább oldjuk meg a gondot Együtt, közösen.

Nem ezt az utat kéne választani, mert a végén ugyanott leszünk, ahol nem akarunk lenni. Vagyis a Fidesz, Mszp és egyéb hasonló pártokkal, akik azt vallják, hogy utáljuk azokat, akik nem egy véleményen vannak velünk.

Lehet, hogy nem, de ezt tartsuk már tiszteletben!

Elég az egymásra mutogatásból! Legyünk jobbak mint a Fidesz és az MSZP! Ne zárkózzunk fel mögéjük ilyenekkel!
Like · Reply · 5 · Yesterday at 4:08pm

Mogyorósiné Zsóka Én is magyar vagyok és Fideszes!
Like · Reply · 15 · Yesterday at 4:16pm
9 Replies · about an hour ago

Nagy Mária Miről beszél ez a nő??? Arról a pár katonáról, akik díszsorfalat álltak egy nemzeti ünnepen??? Megáll az ember esze!!! Normális ez a nő??? Nem ezektől a katonáktól kell félnie az embereknek, hanem tőletek!!!
Like · Reply · 4 · 23 hours ago · Edited

Tibor Horváth Nézze szerintem ha ön egy politikusnak gondolja magát akkor nem Orbán Viktorral kell foglalkozni hanem avval hogy önök mit akarnak elérni ebben az országban. De ha őszinték akarunk lenni akkor nem tud egy olyan versenyképes indoklást adni amely azt bizonyítaná hogy Orbán Viktor és a fidesz tönkre tette volna Magyarországot. Igenis hálásnak kellene lenni h most egy sokkal jobb Ország van mint ami az mszp idejében volt. MAGYAR VAGYOK ÉS FIDESZES!!!!!!!!
Like · Reply · 5 · Yesterday at 6:10pm
8 Replies · 2 hours ago

Jozsef Kovesi Kedves Tímea! Ahhoz előbb ünnepelniük kellett volna ahelyett, hogy gyermeteg módon egymás ellen kampányolni a szövetségeseikkel.
Like · Reply · 4 · Yesterday at 4:55pm

Vadász Viktor én is de fideszes
Like · Reply · 5 · Yesterday at 4:49pm

Moldován Attiláné Gusztustalan a bukott baloldal próbálkozása... uszítás, hanguletkeltés és riogatás, hazudozás, máshoz nem is értenek.
Like · Reply · 5 · Yesterday at 4:48pm
3 Replies · 4 hours ago

Moldován Attiláné Magyar vagyok, de soha nem forgattam köpönyeget, mindig is Fidesz szimpatizáns voltam, s maradok életem végéig!!!! Hajrá FIDESZ- KDNP! Hajrá Magyarország!
Like · Reply · 11 · Yesterday at 4:34pm
11 Replies · 4 hours ago

Judit Szász Franc fog ezzel levelezni.
Like · Reply · 3 · Yesterday at 3:34pm

Mária Marcsi Tóth Egyike vagyok a bégetőknek. Hiszem,hogy a birkákra pásztor vigyáz,a dúvadat pedig előbb-utóbb kilövik. A kultúrkörnyezet már csak ilyen. Magyar vagyok,és Fideszes!!
Like · Reply · 9 · Yesterday at 6:50pm

Kulcsár József Magyar vagyok, így útálom a Fideszt!!!!!!!
Like · Reply · 9 · Yesterday at 3:10pm

Bajnyalista Nemleszek magatokra ismertek, birkák ?

„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.”

https://www.facebook.com/photo.php...

Untitled Album
By: Szabó Gábor
Like · Reply · 4 · 21 hours ago · Edited

Bajor Tamás Viktor! Magyarvagyok és rühellek a fidesszel együtt
Like · Reply · 4 · 23 hours ago

Gábor Fercsik Ha !Ha ! Ha!Kapálódzatok csak!Jövöre a bejutási küszöböt sem éritek el!!!
Like · Reply · 4 · Yesterday at 6:32pm

Murai Norbert Inkább tartozom egy százaléknyi józan, normális emberhez, mint 99% hiszékeny ostobához. Galilei is egyetlenként tudta, hogy mozog a föld...
Like · 1 · 4 hours ago



Moldován Attiláné Ez a Tímea a Holdról jött? Én nagyon remélem, hogy jövőre ez a szabótimi, meg a hozzá hasonlóan velejéig sötét demagóg pm-es bajtársai nem fogják tovább rontani e levegőt a parlamentben.
Like · Reply · 4 · Yesterday at 5:34pm

László Veliczky Lehet vásárolni is, de én ide születtem, senkinek nincs joga ezt kétségbe vonni !!!
Like · Reply · 3 · Yesterday at 5:13pm

Tiborné Nagy Nem vagytok ti senkik ! Mert hazudtok ! Viktor ilyet nem mondott !
Like · Reply · 3 · Yesterday at 4:45pm

Ágnes Hüttner Ezt az az ostoba Timea találta ki!
Like · 1 · 21 hours ago



Árpád Szendi szipusok meg a buzik országát akarjátok épiteni...
Like · Reply · 4 · Yesterday at 4:37pm

Gyöngyi Jámbor én is magyar vagyok csak szegény
Like · Reply · 3 · Yesterday at 4:28pm

János Farkas Ha valaki nézte a beszédét hallhatta ki verte és verette szét Budapestet 2006 ban. Szerintem komentnek elég!
Like · Reply · 4 · Yesterday at 3:36pm via mobile

Ottó Tamás akkor a fidesz terminológia szerint csak "csőcselék" vagy
Like · Reply · 4 · Yesterday at 3:10pm
2 Replies

Gné Torhosi Eszter ÉN IS MAGYAR VAGYOK, sőt a csepeli, nagy rezsiharcos titkárnőjének szomszédja... Orbán kiáll és arra utal a viselkedésével, hogy nincs más opció, nagyot téved!!! EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK, mint ahogy nem vagyunk egyformák, a politikai meggyőződésünkre sem lehet uniformist húzni…
Like · Reply · 2 · 20 hours ago · Edited

László Román Van még szavazati jogom? Itthon élek nem a határon túl!
Like · Reply · 2 · 22 hours ago

Gábor Südi Ha csak gyáva és sportszerűtlen lenne, de ELMEBETEG is !Ráadásul egy szemét rabló is ! BÖRTÖNBEN A HELYE!
Like · Reply · 2 · 22 hours ago

Panni Hollósiné Magyar Jé!!Te Gyurcsányról beszélsz!!Pontosan jellemezted!:)
Like · 4 hours ago



Attilane Isó Én még a másik kerületbe sem mennék szavazni, pedig itt születtem magyar országon, de a szomszéd kerületbe nem szavaznék meg semmit, mert mindenki aki ott lakik az tudja mi jó neki.
Like · Reply · 2 · 23 hours ago
2 Replies · 4 hours ago

Erzsi Veres Én is magyar vagyok és sose leszek Fideszes!
Like · Reply · 2 · 23 hours ago · Edited

Jolán Berei Nem volt mit ellopni mert Ti meg az ünnep helyett csak nagygyűlést tartottatok !!!!!!!!!!!
Like · Reply · 2 · Yesterday at 6:40pm

Clara Farkas http://hvg.hu/...

Orbán kínos helyzetbe sodorta magát - videóval
hvg.hu
Orbán Viktor indiai látogatása során kezet akart csókolni Sonia Gandhinak, az In...See More
Like · Reply · 2 · Yesterday at 4:12pm

Programajánló: Találkozás MARC AUGÉ francia etnológussal Public · By Műcsarnok - Kunsthalle Budapest

Wednesday, October 30, 2013


Az Elmegyakorlat Műcsarnok-könyvek következő kötetei Marc Augé két esszéje: a Séta a Luxembourg-kertben és az Egy etnológus a metróban. A világhírű francia etnológus, akinek nagy sikerű Nem-helyek című tanulmánya már napvilágot látott a sorozatban, a kötetek októberi megjelenése alkalmából a Budapesti Francia Intézet és a Műcsarnok közös meghívására Budapestre látogat. 

Október 30. szerda, 18 óra
Helyszín: Műcsarnok, Előadóterem

Helyek és nem-helyek
A városi tér élménye

Kerekasztal beszélgetés
Résztvevők: Marc Augé, antropológus, etnológus; Fáber Ágoston, szociológus, a kötetek fordítója; K. Horváth Zsolt, társadalomkutató, kritikus; Wessely Anna, szociológus, művészettörténész

A beszélgetés magyar és francia nyelven zajlik szinkrontolmácsolással.
A fordítások a Kosztolányi Program keretében, a Francia Intézet támogatásával jelentek meg.


Október 29. kedd, 18 óra
Helyszín: Francia Intézet

Tudomány és hatalom

Előadás
Résztvevők: Marc Augé, antropológus, etnológus; Heller Ágnes, filozófus; Prof. Dr. Hendrik Hansen (Andrássy Egyetem, dékán)

Az előadás az Elysée-szerződés 50. évfordulója alkalmából megrendezett sorozat záróeseménye. Francia, magyar és német nyelven szinkrontolmácsolással. A Budapesti Goethe Intézettel közös szervezésben.

-------------------------------------------------------------------------------
Az Elmegyakorlat Műcsarnok-könyvek következő kötetei Marc Augé két esszéje: a Séta a Luxembourg-kertben és az Egy etnológus a metróban.
-------------------------------------------------------------------------------

Marc Augé (1935)

Francia antropológus
Irodalomtudományból szerzett diplomát az École Normale Supèrieure tanárképző főiskolán. 1965-től öt éven át sorozatos terepmunkát végez Nyugat-Afrikában, elsősorban Elefántcsontparton és Togóban. Kutatási területe a rokonsági rendszerek, hatalmi viszonyok. 1970-től a Társadalomtudományi Felsőfokú Iskola tanára, majd tanulmányi igazgatója, végül 1985-1995-ig, tíz éven át az intézmény elnöke. Számos afrikai terepkutatása után a 80-as évek közepétől kutatási területének iránya megváltozik, így hosszabb időt tölt Latin-Amerikában, kísérletet téve a kortárs kultúra legközvetlenebb hatásainak megfigyelésére.
1985-ben teszi közzé egy olyan könyvsorozat első tagját, amelynek fókuszában közvetlen környezete áll. Az Átkelés a Luxembourg-parkon című könyv a parkban eltöltött egy nap etnológiai regénye. Augé szerint a „kísérleti műfaj”-nak ugyanebbe a kategóriájába tartozik az Egy etnológus a metróban is, mely a párizsi metrón való utazás élményét elemzi, valamint a Birtokok és kastélyok című tanulmány is.
1992-ben írta az azóta klasszikussá vált Non-Lieux, introduction à une anthropologie de la surmodernité című munkáját (Nem-helyek. Bevezetés a szürmodernitás antropológiájába, Műcsarnok, 2012). Marc Augé művei nem csupán társadalomtudományi tanulmányok, hanem az etnológia toposzait felhasználó izgalmas reflexiók, melyekben a szimbólum, a rituálé, az identitás mindannyiunk napi élményein átszűrve válnak megismerhetővé.

Háda, a rongykereskedő óriásplakátja

Dübörög a Pannon Puma és a fürge kis cirkáló.
Háda: egyrészt támogatja a reciklálás környezetbarát ötletét, másrészt móka és kacagás, ahogyan a Fejlett Nyugat levetett gönceit próbálja normálisnak, sőt trendinek feltüntetni a rongykereskedő: szeköndhendben vásárolni nem nyomor, hanem sikk... Mi sem természetesebb: a nyomor az én stílusom.

Három perc sikoltva röhögés, nem kérem a slukkot, mert már minek ide.


A nyomor az én stílusom?
Ez a Váci utca vége: Betette lábát (üzletét) a Váciba Háda


2013. október 26., szombat

Reklám: a Liszt Ferenc Akadémia

Zeneakadémia - egy új korszak nyitánya // Liszt Academy - Overture to a New Era


A Zeneakadémia új arculata - világbrand születik
Narrátor: Szabó Stein Imre (Az Ember, Aki Nem Fél Tasnádi Pétertől, a baloldal és a Demokratikus Charta kóser jógengszterétől)



Zeneakadémia - Bemutatták a kedden újra megnyíló épületet


Az Ön Esti Gyűlöletadagja az Együtt 2014 fb oldaláról: magyarországi mentálhigiéné, avagy a körkörös öngyűlölet a protofasiszta Magyarországon


"Miért olyan bunkó, depressziós, okos és rasszista a magyar nép?"


Tóth János Én is magyar vagyok de nem megyek állampolgárságot kunyerálni hogy beleugassak más ország belügyeibe!!!!
Like · Reply · 339 · Yesterday at 3:10pm
Hide 47 Replies

Szücs Imréné Nagyon helyesen teszed, mert nem itt élsz és nem tudhatod pontosan az itteni körülményeket, " lakva lehet megismerni egymást"
Like · 13 · Yesterday at 3:24pm

Mara Bregovics Tisztellek, Tóth János!.... bár nem szorulsz rá a tiszteletemre, szerintem!
Like · 11 · Yesterday at 3:28pm

Tóth Tamás Ne döntse el helyettem egy szarházi sem,hogy ahova tartozom,az nem nemzeti oldal.Nem kell ahhoz a fidesz,sőt talán ki kéne számolni,az elmúlt pár évben ki okozta a legtöbb kárt a nemzetnek...
Like · 18 · Yesterday at 3:30pm

Endre Gujdár Ostobák! Akikről ti beszéltek, azok nem tehetnek róla, hogy nem "itt" élnek! Költözés nélkül kerültek külföldre. Az állampolgárságot pedig nem "kunyerálják", hanem visszakapják. Egyszer már az övék és szüleiké volt, hiszen magyarok.
Ha nem lenne közös szülőföldünk, az kívánnám, nyilvánítsák holnaptól a tiéteket mondjuk Szerbiának, vagy Ukrajnának!
Aztán megnézzük, akkor hogyan beszéltek!
Like · 21 · Yesterday at 3:35pm

Zoltán Gonda gujdár fiam, tudod kinek köszönhető, hogy Magyarország elvesztette a területe kétharmadát? Na, kinek? A korabeli agresszív, nagyképű, problémákat kezelni képtelen jobboldalnak. Ma ezeket a hulladékokat másolja a jelenlegi jobboldalnak csúfolt politikai zacc.
Like · 56 · Yesterday at 3:45pm · Edited

Tóth János Tisztelt Gujdár Úr! akkor is tartom magam ahhoz amit írtam!!!
Like · 20 · Yesterday at 3:47pm

Tóth János Tudod az
Like · Yesterday at 3:48pm

Tóth János Tudod a nagymamám ERdélyből jött átt de egyszer sem kérte vissza a román állampolgárságot!!! Mert Úgy volt vele hogy nem szol bele olyanba amihez semmi köze és nem laki
Like · 24 · Yesterday at 3:50pm

Tóth János és nem lakik ott már ezer éve.
Like · 8 · Yesterday at 3:50pm

Erzsébet Sárosiné N Gujdár Úr! Az édesapám Körösgyéresen(román nevét nem tudom) volt vasutas, úgy menekültek, ahogy zárták a határt, a "honfi " társak mindenüket ellopták, mire ide békés megyébe éetek. Aki akart az jött és itt kezdett új életet. Aki maradt magára vessen, és maradjon ott ahol van!!
Like · 23 · Yesterday at 3:57pm

Kovács Péter Na igen én sem szívesen látom a külföldi szavazóinakt.Komolyan Az e14 támogatjha őket nem ítéli el,hogy idejön x százezer emebe dönteni aki nem is él itt??!!!!Nem kell ide szavazás minden ország kizárólag az elszakított területekről és ott is csak onnan ami nem uniós ország küldjön egy képviselőt és kész.A többi elszakítot de unios területen élő testvérünk meg szépen költözzön ide lehetősége megvan adózzon ide minimum 5 éviég éljen itt bizonyítottan 5 évig és azután szavazhasson.
Like · 21 · Yesterday at 4:14pm · Edited

Katalin Gerecsné Rozgonyi Az én nagymamám is Erdélyből jött. Családjuk annyira szétszakadt, hogy a 4 testvér 3 országban telepedett le. Aki maradt Romániában, román férjjel, románnak vallotta Magát, a nagymamám itt Magyarországon telepedett le, 2 másik testvér Amerikáig futott, és haláláig magyarnak vallotta Magát. De egy közös volt bennük, mindenki ott szavazott, ahol élt, mert ott ismerte azokat, akire leadta a voksát. Nincs azzal baj, ha valaki újra magyar állampolgár is, de az, hogy Ő határozza meg azt, hogy Magyarországon élőket ki irányítsa, az enyhén szólva is fából vaskarika! Az viszont biztos, hogy jó lehetőség a választás elcsalására. Az Angliában élő magyarok (kb 500.000-en) menjenek a Magyar Követségre, de Erdélyben Juli néni borítékban felviheti Kolozsvárra az egész falu szavazatait. Ez vicc, vagy inkább.... Más: remélem egy erdélyit sem sértettem meg, imádok ott nyaralni a rokonaimnál, szuper, becsületes emberek. Nagyon szeretem Őket. Szerencsére egyiknek se jutott eszébe, hogy elmenne szavazni. Elég Nekik a saját vezetőjük!
Like · 33 · Yesterday at 4:23pm

Péter Prucz Endre Gujdár! Nincs bajunk az erdélyi magyarokkal. Sőt! De nem itt fizetnek adót, nem itt szenvedik el a mindennapjaikat... Nem itt élnek! Ezért ne szóljanak a mi dolgainkba. És szerintem te vagy az ostoba, hogy ha ezt nem tudod megérteni! Pedig ehhez egyetem sem kéne!
Like · 29 · Yesterday at 4:41pm · Edited

Eva Gyulai Külföldön élő magyarként azokkal értek egyet, akik azt mondják, azok szavazzanak akik otthon élnek, mert ők viselik a választás következményeit. Magyarként lehet és van véleményünk kinek ilyen, kinek olyan, de a döntés jogát hagyjuk meg azoknak a honfitársainknak, akiknek az életét befolyásolja a választás, ne akarjunk a fejük felett a sorsukról kívülről dönteni.
Like · 37 · Yesterday at 4:46pm

Endre Gujdár A sok" okos" azt figyelmen kívül hagya, hoyg az anyaország politikája, tehát a parlament döntései az ő életükre is igen komoly kiahtással van. Tehát a saját sorsukról szavaznak. Innentől kezdve miről beszélünk?
Like · 2 · Yesterday at 4:54pm

Annie Hol Nekem az allampolgarsaggal semi bajom, ha idetartoznak akkor oke, de amig nem itt elnek , nem itt adoznak, nem itt nyogik ennek a kormanynak a tetteit , a szavazati jogot ne gyakoroljak. A magyarsagukkal meg tenyleg nincs baj...miert is ne?
Like · 23 · Yesterday at 5:00pm

Lajdi Klára Nem láttam egyetlen kunyerálót sem. Nemes lelkű, tiszta tekintetű eskütevőket pedig sokat. Talán magának kellene leadni a magáét.
Like · 6 · Yesterday at 5:12pm

Eva Gyulai Annie Hol: igy igaz! Én is magyar állampolgár vagyok és egyáltalán nem sértenek a tiéddel azonos vélemények. A döntés joga, a szavazás legyen azé, aki otthon él, mert a saját sorsukról nekik kell dönteni és nem kívülről a fejük felett.
Like · 15 · Yesterday at 5:13pm

Eva Gyulai Endre Gujdar: milyen kihatással? Esetleg valamilyen kedvezményeket ad e a kormány a hazai adófizetők pénzéből a szavazatokért cserébe? Nincs akkora "kihatással" mint amekkora hatással van azok életére akik otthon élnek. Hazáját, honfitársait szerető ember nem szavaz kívülről hanem tiszteletben tartja az anyaországban élő választók akaratát és nem akar dönteni az életükről.
Like · 27 · Yesterday at 5:48pm · Edited

Tilda Szöllősi Teljesen egyetértek Évával. Aki nem itt él, nem itt adózik, nem érzi saját bőrén a jelenlegi politikai elit megnyomorító intézkedéseit milyen jogon szól bele az életünkbe? Jöjjön ide, éljen itt, és akkor majd lehet beleszólása a dolgainkba, addig csak kibic, akinek semmi sem drága.
Like · 16 · Yesterday at 5:30pm

Zoltán Gonda Rule number one: a fideszes az utolsó töltényig védi az agyhalott vezére mániáját, nem számít, mekkora baromság.
Like · 14 · Yesterday at 6:17pm · Edited

Ilona Farkas Más országban nem hogy - nem etetnék, itatnák, szállítanák és fizetnék az alkalmi beugró választókat, szavazókat, békemeneteseket..hanem haza zavarnák az ilyesmire vetemedőket. Minden ország a saját polgáraira bízza a választásokat - Magyarországon nem....ide jöhet mindenki, választani, nyugdíjért, ingyenes orvosi ellátásért, alkalmi szavazásért..
Like · 16 · Yesterday at 6:05pm

Détári József én se megyek oda szavazni,. pedig szívem hazahúz. De itt élek és nem szavazok ott! Ez értelmetlen. Mi változna ha átmennék szavazni? Mi közöm hozzá, hogy ki vezeti ott az országot? Mi? Mi? Mi?
Like · 10 · Yesterday at 6:33pm

Imre Lovasi Sokan köszönettel veszik ezt a bejegyzésedet, én gratulálok emberséges gondolkozásodhoz !
Like · 5 · Yesterday at 6:51pm

Tajtiné Marika Az anyai nagyszüleim 1920-ban menekültek Erdélyből. Kedves magyar testvéreink ne akarjatok nekünk rosszat, semmi érdekért sem. 1989-ben én és sok magyar gyüjtött az erdélyi magyaroknak. Mi nem vagyunk felelősek Trianonért. Gondolkodjatok.
Like · 7 · Yesterday at 6:55pm

Ica Papp én úgy gondolom hogy a határon túli magyar testvéreinknek van annyi rálátásuk a magyar helyzetre hogy nem jönnek szavazni biztos vagyok abban hogy nem akarnak nekünk rosszat
Like · 3 · 23 hours ago

Kenéz Endre Zoltán Egészen gyurcsányi sötétség honol itt az EGYÜTT oldalán is a hazafiság, magyarság és állampolgárság kérdésében.
Szégyen, hogy ilyen nemzetárulók élnek hazánkban!
Like · 3 · 23 hours ago

Olga Gróf Néhányan nem tudják és/vagy megérteni, nem önmagában az állampolgársággal van probléma. Hanem a szavazati joggal. Nagyon jó normális hozzászólásokát olvasni, hogy mindenki szavazzon ott, ahol lakik. Úgy gondolom, hogy fordított helyzetben én sem szavaznék, mert nincs jogom beleszólni a másik életébe.
Like · 7 · 23 hours ago

Eva Fülöp Kenez!!!Ezen az oldalon te vagy a kakukktojas!!!
Like · 9 · 23 hours ago

Attilane Isó Sajnos jönni fognak szavazni, mert kaptak pénzt, segítséget beiskoláztatás címen, és hálából gondolom jönnek. Tisztelet a kivételnek. Ha nem jönnek, akkor milyen borítékban lehet leadni a szavazatokat? Vagyis kiknek a szavazata lesz a borítékokban?
Like · 1 · 23 hours ago

Boga Csaba Attiláné te ezt honnan veszed,hogy pénzt kaptak,és jönni fognak?? Valaki elolvasta a választási törvényt? Tudjátok a külhoniak ,hány képviselőt szavaznak?? Ha nem megsugom: Kettőt,a 380bol,az nem dönt semit,csak szimbolikus,nem az lesz a mérleg nyelve!!!!
Like · 21 hours ago · Edited

Boga Csaba Mocskos ballibis doktrina,mint 2004ben,hogy jönnek majd a románok nyugdijért...stb. Ébredjetek már fel,a külhoni magyarok is magyarok,és sokat köszönhettek nekik,hogy egyáltalán még van magyar nemzet.
Like · 5 · 21 hours ago

Tamás Horváth Hát igen. Többek közt ezért nem kerülhetnek többé a hatalom közelébe sem a "baloldaliak". Ha legalább baloldaliak lennének.
Like · 2 · 21 hours ago

Boga Csaba Ne feledjétek az erdélyiek,nem hajoltak meg a töröknek sem de lemondtatuk róluk a románok javára,most meg jár a mocskos pofátok,hányíngerem van tölletek...
Like · 2 · 21 hours ago

Lajos Horváth Nap mint nap látom, mennyi sötét elme van ebben az országban, és sajnálom, hogy 99%-ban mind jobboldali érzelmű. Drága jobbos honfitársaim, mi a frászért nem lehetett az állampolgárságot úgy adni, hogy azzal ne járjon együtt a szavazati jog? Ha én románként világéletemben Magyarországon élnék, nekem nem lenne pofám beleszólni a romániai dolgokba. Hiszen nem ott élek, nem oda adózok, stb... Miért olyan nehéz ezt felfogni egy Fideszesnek?
Like · 5 · 20 hours ago

Barna Boga Mar pedig szavazni fogunk ha tetszi ha nem:)!!
Like · 4 · 19 hours ago

Tamás Horváth://www.szekelyhon.ro/.../csikszek/meneteles-az-autonomiaert

Menetelés az autonómiáért
www.szekelyhon.ro
Több mint 150 ezer székelyre számítanak a Székelyek Nagy Menetelésén a Bereck és...See More
Like · 1 · 19 hours ago

Varga Béla Vannak olyan magyar állampolgárok,akik nem fideszesek...Vannak olyanok,akik szégyenlik hogy magyarok...és vannak olyanok,akiket itt szült meg az édesanyjuk,és magyarok lettek,vagy lettek külhoniak,úgy hogy a fejük fölött átrendezték a határokat,pedig ki sem mozdultak a falujukból.Vannak azonban olyan primitív istenverte magyarok is,akik olyan családba születtek,akik elődei igen nagy valószínűséggel nem magyarok voltak,csak a betelepítések során keveredtek ebbe az országba.Aztán két-három generáció után nagy pofával kijelentik,hogy "Én is magyar vagyok de nem megyek állampolgárságot kunyerálni hogy beleugassak más ország belügyeibe!!!!"--Ennek a nyomorult magyarnak a neve igen beszédes: TÓTH János.Nem véletlen a közmondás,"fogadd be a tótot,kitúr a házadból".Na ez a szar alak éppen erre jó példa....
Like · 3 · 18 hours ago

Varga Béla -----Lajos Horváth figyelmét felhívnám arra,hogy Románia 1862-ig nem is létezett,amikor Erdély már évszázadok óta a Magyar Királysághoz tartozott.Nagyon nem vitatnám el az ottélő magyar szülők magyar gyerekeinek magyarságát,és jogát abban a szavazásban,amelyben csak azt "honorálják" a mindenkori kormánynak,hogy hogyan teljesítette a velük szembeni alapvető kötelességét,vagyis az összmagyarság valamennyi tagjáról való gondoskodást.És az,hogy adózik-e vagy nem,az nem lehet kérdés,hiszen nyilván abba a közösségbe fizet,ahol él,ahonnan a közellátást kapja.Vagy ha ide fizet szavazhat? Pénzért már beleszólhat az ország ügyeibe?Csak nem így van?Ráadásul mit kezdjünk az itthoni adót nem fizetőkkel,nekik lehet szavazniuk annak ellenére hogy nem fizetnek?Gondolom már leesett,nem az adófizetés árán lehet szavazati joghoz jutni...Ha így volna,nem szavazhatnának a közellátottak,a segélyen élők,a tanulók,és a nyugdíjasok sem.
Like · 4 · 18 hours ago

Boga Csaba Varga Béla nálad a pont!!!
Like · 1 · 18 hours ago

Varga Béla A pont elsősorban azoknál van kedves barátom,akik 93 éve lettek külhoniak,de még az unokáik is szebben beszélnek magyarul,mint az itt hozzászóló primitív bentlakók többsége...
Like · 3 · 18 hours ago

Kovács Gábor Géb Gonda, te mitől vagy ennyire "okos"?
Like · 18 hours ago

Boga Csaba Már elegem van a külhoniak mocskolásábol,sok sötét ballibis,aki elhiszi,hogy külhoniak szavazatán múllik,hogy megbukik vagy nem a kormány,hisz csak kettő képviselőt juttatnak azok a külhoniak,akiknek nincsen Magyarországi lakcime. És két mandátumon nem fog mullani ki nyer,hisz az lehet független jelölt is ,akár baloldali is,miért veszik ténynek a FIDESZre szavazunk? De tudom miért gondolják azt a politikusaitok,mert 2004 mocskos kampányt folytattak a külhoni magyarokkal szemben.Ezért gyülöljük őket. Sajnos ők a nemzetmegosztók,sőt ahogy látom egymást is marják rendesen. Esélyük sem lesz a változásra. Mert ha változás lesz az csak roszírányban lenne,el felejtettétek,2010 előtt csak IMF hitelből gazdálkodtak? Olyankor mikor válság sem volt,legtöbb unios felzárkozási pénz jött be,mégis csőd szélén volt az ország? Arra gondoltatok,bárki is lesz hatalmon az vissza kell fizesse a hiteleket? Feltételezzem,ha ti hitelt vettetek fel,házra autóra,azt törlesztitek,mert muszály. És nem a szomszédot okoljátok,mint a politikusok teszik akik a hibát a külhoniakban keresik,mikor tudják,hogy ők qurták el,nem kicsitt. De kell egy bünbakk,tipikus komcsi mentalitás.
Like · 11 hours ago

Béla Kotány Előre magyarázzák a buktát!
Like · 1 · 7 hours ago

Boga Csaba Erkölcstelen komcsi,, gátlástalan rablók 8 évig uralkodtak... azt hiszik, megint elkezdhetik népnyomorító tettüket, hát tévednek!!! Hiába pénzelik őket külföldről, hiába ad Ron Werber tanácsokat...
Like · 1 · 6 hours ago

Antal Szénás Tóth János, örülök, hogy nem megy más ország ügyeiben beledumálni, de tudja több 10 ezerre rúg azoknak az izraeli állampolgároknak a száma, akik kettős állampolgárok és a választásokra mindig elutaznak Magyarországra és biztosan a baloldalt támogatják. Ők miért dumálhatnak bele Tel Aviv-ból vagy Jeruzsálemből ami Hazánk sorsába? Na ameddig ők jöhetnek, addig az egyenlőség elve szerint hagy jöjjenek csak a Felvidék és Erdély, valamint a Délvidék magyarjai! Jöjjenek és szavazzanak!
Like · 1 · 4 hours ago

Bela Horvath vajh' meddig maradhat fenn egy gyűlöletre és uszításra épülő társadalom? Az MSZP-Gyurcsány a "románok", a Fidesz a hajléktalanok, a Jobbik a cigányok és zsidók ellen hergeli a jómunkásembereket. Azt hiszem, erre az országra ráférne egy pszichiáter, ha ilyen gyűlöletigény van az emberekben... Helyettetek szégyellem magam, ti nyomorult magyarok. Megérdemlitek a vezetőiteket
nem értem, hogy mi okozza a magyarokra jellemző lelki ferdeséget, ezt a gyűlölködési igényt, ezt az aljas lelki szükségletet, hogy valakibe belerúgjunk, cigányba, zsidóba, románba... és viceversa, össznépi szórakozás a nyálköpködő, hörgmetálos fröcsögés.. Pfúj, milyen aljas, beteg lelkű emberek vagytok, ti magyarok...

http://belvaros.blogspot.hu/...

Belváros, Budapest: vajh' meddig maradhat fenn egy gyűlöletre és uszításra épülő társadalom?
belvaros.blogspot.com
"A politikusok szervezett bűnözők, akik a pártoknak nevezett gengszterbandákba tömörülve egy egész ország kirablását tűzték maguk elé célként."
Like · Remove Preview · a few seconds ago



Balázs Nálhi Én is magyar vagyok , és soha sem leszek fideszes.
Like · Reply · 255 · Yesterday at 3:00pm
19 Replies · 9 hours ago

József Schlay Én is magyar vagyok.Megalázott magyar . Büszke csak akkor lehetek,ha ezt kormányt elzavarjuk végre.
Like · Reply · 17 · Yesterday at 3:31pm
5 Replies · about an hour ago

Ferenc Pisch én is így vagyok és szégyellem, és bánom,hogy annak előtte a FIDESZRE SZAVAZTAM!
Like · Reply · 15 · Yesterday at 3:45pm

Katalin Gerecsné Rozgonyi Szerintem ne okold Magad, volt, ami volt, én sajnos el sem mentem szavazni, mert szerintem nem volt kire, és ma ezért is hiheti Orbán, hogy 2/3-os többséggel lett megszavazva. De ez tényleg a múlt. Ma már látjuk, hogy mi történik, ha egy pártot akkora hatalomhoz engedjük jutni, amekkorát Orbán kapott. A borzasztó az, hogy olyan történelmi lehetőséget kapott, amilyet még senki (mondjuk a királyokon kívül) és visszaélt vele. Akik rá szavaztak, vagy akik "csak" tűrték (mint én), hogy ekkora hatalom összpontosuljon a kezében, nem hitték, hogy a saját és klientúrája zsebét fogja megtömni, és szónoki képességével még azok száját is képes betömni, akik sokkal rosszabbul élnek "hála" a népfelemelő intézkedéseinek. Nem hitték, hogy intézkedéseivel emberek tízezreit teszi tönkre, nem hitték, hogy saját kizárólagos irányítása alá vonja a "független" médiát, az iskolákat, stb. Csak a tisztánlátás végett: trafikmutyi, földmutyi, magánnyugdíjpénztár elvétele, takarék szövetkezet államosítása, stadionhalmaz építés, kis vonatot Felcsútnak akció, stb. Sajnos általános magyar mentalitás, hogyha valakit közvetlenül nem érint az intézkedése, akkor azzal már nem is foglalkozik. Az, hogy hány ember rokkan bele (Trafikos, földbérlő stb ) csak akkor érdekes, ha az Ő érdekeit sérti.
Like · 35 minutes ago



Gábor Steiner Nem először tette, hogy ellopott egy ünnepet, egy jelképet...a 2002-es választások előtt - ha jól emléxem, úgy február elején- elkezdték hordani a kokárdát, mint a polgári körök/oldal szimbólumát, amit csak vmikor májusban vettek le. Nem lepődnék meg, ha ezt jövőre is eljátszanák...:$
Like · Reply · 14 · Yesterday at 3:18pm · Edited
5 Replies · about an hour ago

Tóth János És magyar létemre nem árulnám az állampolgárságot hogy szavazatokat szerezzek!!!!
Like · Reply · 12 · Yesterday at 3:36pm

Magdolna Berecz Èn is MAGYAR vagyok de sohasem leszek fideszes! ! !
Like · Reply · 13 · Yesterday at 3:20pm
2 Replies · 8 hours ago

József Schlay A naptár szerimt 23.-a, a nemzet ünnepe .Ez esetben a katonák jelenléte indokolt volt.A beszéd viszont egy Fidesz nagygyülésre volt megirva,.A katonák jelenléte ez esetben erő fitoktatás.
Like · Reply · 10 · Yesterday at 3:33pm · Edited

Sarolta Sámson anni hol,ez mit jelent?nem tudni magyarul?
Like · Yesterday at 5:32pm



Kata Faludi-Orbán Na én magyar is vagyok sőt Orbán is de nem fideszes
Like · Reply · 22 · Yesterday at 3:19pm via mobile
2 Replies

Csaholyiné Éva Magyar vagyok, magyarnak születtem!! Az is leszek mindhalálig nem Fideszes.
Like · Reply · 10 · Yesterday at 5:22pm

Magdolna Süle Az állampolgárságot a fidesz , vagyis Orbán adja a kinti magyaroknak, hogy rá szavazzanak. Ezért vannak sokan minden demonstráció .Buszokkal utaztatják a népet, ezért lesz nehéz nekünk győzni a választásokon, mert már le van szervezve a szavazás. Miközben nálunk a gyerekek éheznek a kintiek különböző támogatásokat kapnak, pedig ők nem itt adóznak. Igy ugrasz, haragít bennünket össze a kintiekkel, dotálja őket niná, hogy rá fognak szavazni.
Like · Reply · 9 · Yesterday at 4:38pm
3 Replies

Szuromi Istvánné Viktor nem szeretlek.!Akkor én már nem vagyok magyar?
Like · Reply · 9 · Yesterday at 3:48pm
4 Replies

József Vida Tőből vágnám le a kezemet ha a fityiszre szavaznék véletlenül.
Like · Reply · 9 · Yesterday at 3:16pm
5 Replies · 4 hours ago

Erdős Ferenc Most vagytok felháborodva? Hiszen 2002 kora tavaszától ezt mondja mindig.
Vannak a magyarok, akik Orbán hívők, a többi valami az nem magyar. Orbán uram szerint.
Régi orbáni elv ez, nem mai. Kissé röhejes, mint a kitalálója.
Like · Reply · 8 · Yesterday at 3:11pm

Id Szücs László hülye azért nem vagyok...és fideszes sem...csak egyszerűen magyar...
Like · Reply · 7 · Yesterday at 3:53pm

Valeria Németh Soha fideszes nem leszek,de azért Magyar vagyok.
Like · Reply · 7 · Yesterday at 5:40pm

Pál Márton Én be nem teszem a lábam többet arra az álszent oldalra:)) most jártam ott:) Még hogy szeretetröl beszélnek:) ha ha ha
Like · Reply · 8 · Yesterday at 3:06pm

Agi Tundik én pedig akkor sem megyek fel annak az elmebetegnek az oldalára,ha fizettek érte...
Like · Reply · 15 · Yesterday at 3:06pm
5 Replies · 4 hours ago

Tóth László Magyar vagyok és fideszes!
Like · Reply · 16 · Yesterday at 4:03pm
6 Replies · 8 hours ago

Róbert Sárai Magyarországon születtem, Magyarországon élek ismerem hazám kultúráját történelmét Magyar vagyok és tisztelem őseim hagyatékát. Azért élek rosszul mert nem vagyok egyetlen Fideszes kutyának sem rokona, sem sógora, komája vagy puszipajtása. De én erre is büszke vagyok ! Orbánnak ès hazug tolvaj kormànyànak 2014-ben mennie kell.
Like · Reply · 7 · 10 hours ago via mobile · Edited

Sándor Tóth Én egy hazaáruló Magyar vagyok, mert a regnáló hatalmasságok szerint a baloldaliak hazaárulók. Büszkén árulom a hazámat azoknak akik vissza akarják kapni.
Like · Reply · 7 · Yesterday at 4:24pm
2 Replies

Tilesch György Én viszont magyar ember vagyok,Fideszes,és nem csak kinevezem magam.
Like · Reply · 6 · Yesterday at 5:22pm

Rozália Kovács Nagyon megsértett benneteket a Viktor! Jó hogy kibirjátok ti álnokok!Csak egy tized illem lenne bennetek, mint benne, nem mocskolódnátok állandóan mindenért!! Nem veszitek észre, hogy szórasem méltat benneteket!!!!!!
Like · Reply · 6 · Yesterday at 4:27pm via mobile
10 Replies · 51 minutes ago

Ádám Sümegi Érdeklődnék, hogy ennek meg mi értelme van??
Én sem szeretem a Fideszt, de magyar vagyok. Inkább tiszteletben kéne tartani mások véleményét.
A legnagyobb baj az, hogy se nyilvánosan, se az interneten nem tudnak úgy megnyilvánulni a magyarok, hogy a másikat ne sértsék meg.

Ha valamivel nem értünk egyet, akkor nem kell egyből a másiknak esni és a földig tiporni. Csak annyit kéne írni, hogy: "Nem értek egyet, mert..."

Fel kell vonultatni a tényeket és lehet vitázni. Vagy ezt annak idején nem tanították meg Nyelvtanból???

Egy kicsit kapjunk már észhez. Ne állandóan a másikat hibáztassuk, még akkor sem ha igazunk van. Inkább oldjuk meg a gondot Együtt, közösen.

Nem ezt az utat kéne választani, mert a végén ugyanott leszünk, ahol nem akarunk lenni. Vagyis a Fidesz, Mszp és egyéb hasonló pártokkal, akik azt vallják, hogy utáljuk azokat, akik nem egy véleményen vannak velünk.

Lehet, hogy nem, de ezt tartsuk már tiszteletben!

Elég az egymásra mutogatásból! Legyünk jobbak mint a Fidesz és az MSZP! Ne zárkózzunk fel mögéjük ilyenekkel!
Like · Reply · 5 · Yesterday at 4:08pm

Mogyorósiné Zsóka Én is magyar vagyok és Fideszes!
Like · Reply · 15 · Yesterday at 4:16pm
9 Replies · about an hour ago

Nagy Mária Miről beszél ez a nő??? Arról a pár katonáról, akik díszsorfalat álltak egy nemzeti ünnepen??? Megáll az ember esze!!! Normális ez a nő??? Nem ezektől a katonáktól kell félnie az embereknek, hanem tőletek!!!
Like · Reply · 4 · 23 hours ago · Edited

Tibor Horváth Nézze szerintem ha ön egy politikusnak gondolja magát akkor nem Orbán Viktorral kell foglalkozni hanem avval hogy önök mit akarnak elérni ebben az országban. De ha őszinték akarunk lenni akkor nem tud egy olyan versenyképes indoklást adni amely azt bizonyítaná hogy Orbán Viktor és a fidesz tönkre tette volna Magyarországot. Igenis hálásnak kellene lenni h most egy sokkal jobb Ország van mint ami az mszp idejében volt. MAGYAR VAGYOK ÉS FIDESZES!!!!!!!!
Like · Reply · 5 · Yesterday at 6:10pm
8 Replies · 2 hours ago

Jozsef Kovesi Kedves Tímea! Ahhoz előbb ünnepelniük kellett volna ahelyett, hogy gyermeteg módon egymás ellen kampányolni a szövetségeseikkel.
Like · Reply · 4 · Yesterday at 4:55pm

Vadász Viktor én is de fideszes
Like · Reply · 5 · Yesterday at 4:49pm

Moldován Attiláné Gusztustalan a bukott baloldal próbálkozása... uszítás, hanguletkeltés és riogatás, hazudozás, máshoz nem is értenek.
Like · Reply · 5 · Yesterday at 4:48pm
3 Replies · 4 hours ago

Moldován Attiláné Magyar vagyok, de soha nem forgattam köpönyeget, mindig is Fidesz szimpatizáns voltam, s maradok életem végéig!!!! Hajrá FIDESZ- KDNP! Hajrá Magyarország!
Like · Reply · 11 · Yesterday at 4:34pm
11 Replies · 4 hours ago

Judit Szász Franc fog ezzel levelezni.
Like · Reply · 3 · Yesterday at 3:34pm

Mária Marcsi Tóth Egyike vagyok a bégetőknek. Hiszem,hogy a birkákra pásztor vigyáz,a dúvadat pedig előbb-utóbb kilövik. A kultúrkörnyezet már csak ilyen. Magyar vagyok,és Fideszes!!
Like · Reply · 9 · Yesterday at 6:50pm

Kulcsár József Magyar vagyok, így útálom a Fideszt!!!!!!!
Like · Reply · 9 · Yesterday at 3:10pm

Bajnyalista Nemleszek magatokra ismertek, birkák ?

„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.”

https://www.facebook.com/photo.php...

Untitled Album
By: Szabó Gábor
Like · Reply · 4 · 21 hours ago · Edited

Bajor Tamás Viktor! Magyarvagyok és rühellek a fidesszel együtt
Like · Reply · 4 · 23 hours ago

Gábor Fercsik Ha !Ha ! Ha!Kapálódzatok csak!Jövöre a bejutási küszöböt sem éritek el!!!
Like · Reply · 4 · Yesterday at 6:32pm

Murai Norbert Inkább tartozom egy százaléknyi józan, normális emberhez, mint 99% hiszékeny ostobához. Galilei is egyetlenként tudta, hogy mozog a föld...
Like · 1 · 4 hours ago



Moldován Attiláné Ez a Tímea a Holdról jött? Én nagyon remélem, hogy jövőre ez a szabótimi, meg a hozzá hasonlóan velejéig sötét demagóg pm-es bajtársai nem fogják tovább rontani e levegőt a parlamentben.
Like · Reply · 4 · Yesterday at 5:34pm

László Veliczky Lehet vásárolni is, de én ide születtem, senkinek nincs joga ezt kétségbe vonni !!!
Like · Reply · 3 · Yesterday at 5:13pm

Tiborné Nagy Nem vagytok ti senkik ! Mert hazudtok ! Viktor ilyet nem mondott !
Like · Reply · 3 · Yesterday at 4:45pm

Ágnes Hüttner Ezt az az ostoba Timea találta ki!
Like · 1 · 21 hours ago



Árpád Szendi szipusok meg a buzik országát akarjátok épiteni...
Like · Reply · 4 · Yesterday at 4:37pm

Gyöngyi Jámbor én is magyar vagyok csak szegény
Like · Reply · 3 · Yesterday at 4:28pm

János Farkas Ha valaki nézte a beszédét hallhatta ki verte és verette szét Budapestet 2006 ban. Szerintem komentnek elég!
Like · Reply · 4 · Yesterday at 3:36pm via mobile

Ottó Tamás akkor a fidesz terminológia szerint csak "csőcselék" vagy
Like · Reply · 4 · Yesterday at 3:10pm
2 Replies

Gné Torhosi Eszter ÉN IS MAGYAR VAGYOK, sőt a csepeli, nagy rezsiharcos titkárnőjének szomszédja... Orbán kiáll és arra utal a viselkedésével, hogy nincs más opció, nagyot téved!!! EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK, mint ahogy nem vagyunk egyformák, a politikai meggyőződésünkre sem lehet uniformist húzni…
Like · Reply · 2 · 20 hours ago · Edited

László Román Van még szavazati jogom? Itthon élek nem a határon túl!
Like · Reply · 2 · 22 hours ago

Gábor Südi Ha csak gyáva és sportszerűtlen lenne, de ELMEBETEG is !Ráadásul egy szemét rabló is ! BÖRTÖNBEN A HELYE!
Like · Reply · 2 · 22 hours ago

Panni Hollósiné Magyar Jé!!Te Gyurcsányról beszélsz!!Pontosan jellemezted!:)
Like · 4 hours ago



Attilane Isó Én még a másik kerületbe sem mennék szavazni, pedig itt születtem magyar országon, de a szomszéd kerületbe nem szavaznék meg semmit, mert mindenki aki ott lakik az tudja mi jó neki.
Like · Reply · 2 · 23 hours ago
2 Replies · 4 hours ago

Erzsi Veres Én is magyar vagyok és sose leszek Fideszes!
Like · Reply · 2 · 23 hours ago · Edited

Jolán Berei Nem volt mit ellopni mert Ti meg az ünnep helyett csak nagygyűlést tartottatok !!!!!!!!!!!
Like · Reply · 2 · Yesterday at 6:40pm

Clara Farkas http://hvg.hu/...

Orbán kínos helyzetbe sodorta magát - videóval
hvg.hu
Orbán Viktor indiai látogatása során kezet akart csókolni Sonia Gandhinak, az In...See More
Like · Reply · 2 · Yesterday at 4:12pm